+36 30 204 3327 pankazsolt10@gmail.com

Gyakran Ismételt Kérdések

Utazás foglalása előtt és utazás előtt

Foglalás előtt

Hogy lehet foglalni a honlapon?

Honlapunkon a következőképpen adhat le foglalást:

1. Adja meg a nevét, email címét és telefonszámát, amelyet kizárólag kapcsolattartás miatt kérünk.
2 Válasszon Önnek megfelelő dátumot az utazásra.
3. Írja a mezőbe, hogy hol szeretne beszállni.
4. Írja a mezőbe, hogy hol szeretne kiszállni.
5. Adja meg az utasok számát

Milyen adatokra van szükség a foglaláshoz?

A foglaláshoz szükséges adatok:
1. indulási és érkezési cím irányítószámmal.
2. utazó neve
3. telefonos elérhetőség
4. utazás dátuma
5. útlevél vagy személyi igazolványszám

A honlapon leadott foglalás a legegyszerűbb módja a foglalásnak, biztos nem marad ki semmilyen adat.

Nem találok olyan utat, amit foglalni szeretnék!

Természetesen, amelyik város vagy település nem szerepel a felsorolásba, – de az útvonalon található – oda is el tudunk menni csak előtte mindenképpen egyeztetni szükséges! Célállomásaink megtalálhatók térképen is, ide kattintva.

Infó és foglalás: +36302043327

Hogy fizethetem a viteldíjat?

A viteldíj fizetése beszálláskor történik készpénzben.

Többnyire Euróban kérjük a viteldíjjat, de természetesen lehet fizetni forintban is az aktuális középárfolyam szerint.

Lehet foglalni egynél több megállóra is?

Csoportos utazás esetén több leszállási lehetőség is van természetesen. A kisbusszal való utazás nagyon rugalmas ebből a szempontból.

Utazás előtt

Mit tegyek a poggyászaimmal?

Normál esetben, a PSM Transzfer járatain az utasonkénti poggyász mennyiség 2 db normál méretű utazótáska + 1 db kézi táska.

Amennyiben több csomaggal, vagy nagyobb méretű csomaggal szeretne utazni, akkor azt a foglalás előtt kellene egyeztetni kollégánkkal!

Hol fogok pontosan találkozni a gépkocsivezetővel?

A gépkocsivetetővel azon a helyen fog találkozni, amelyet a telefonos egyeztetés során megbeszélünk. A pontos beszállóhelyet, időpontot telefonon fogjuk megbeszélni! Rugalmasak vagyunk!

Mit tegyek, ha nem találom a gépkocsit?

Gépjárműveink felirat nélküliek. Ezért amikor telefonon egyeztetünk, tájékoztatni fogjuk a pontos találkozási, beszállási helyről, és arról is, hogy milyen típusú, színű gépjárművel végezzük az adott szállítást.

Biztos megtaláljuk egymást!

Többen/kevesebben jönnénk a foglaláshoz képest. Mi a teendőnk?

Mindenképpen telefonos egyeztetés szükséges!!! Az adott járat telítettségéről információt telefonon kérhet.

Kérjük, hogy amennyiben foglalás lemondási szándéka van, hívjon bennünket telefonon, megértőek vagyunk!

Meddig fog tartani az utazás?

Az indulási és érkezési időpontok tájékoztató jellegűek, a forgalomtól függőek. A pontos indulási időpontról telefonos kapcsolatfelvétel alkalmával adunk tájékoztatást.

A várható érkezési idő a megállóhelyek számának függvényében is változik. Ezeket a körülményeket szintén a telefonos egyeztetéskor beszéljük meg.
Fontos, hogy az utazás során, kb. 300 kilométerenként pihenőt tartunk kulturált pihenőhelyeken!

Útvonalaink

Az alábbi városokból gyűjtő járataink veszik fel az utasokat: Pécs és környéke-Bonyhád-Mohács-Szekszárd-Baja-Kalocsa-Kiskőrös-Dunapataj-Akasztó-Solt-Paks-Dunaföldvár-Dunaújváros-Székesfehérvár-Siófok-Százhalombatta-Érd-Szeged-Kecskemét.

+36 30 204 3327

pankazsolt10@gmail.com