Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések utazás foglalása előtt és utazás előtt

Foglalás előtt

Hogy lehet foglalni a honlapon?

Az online foglalási rendszerben a következőképpen lehet foglalást indítani:
1. Válasszon Önnek megfelelő dátumot az utazásra.
2. Válassza ki a hol szeretne beszállni.
3. Válassza ki hol szeretne kiszállni.
4. Adja meg az utasok számát
5. Jelölje meg, hogy csak odaútra, vagy oda-vissza útra szeretne-e foglalni.
6. Indítson el egy keresést a Transzfer keresése gombbal

A rendszer az adott időpontban, a be és kiszállóhelyeknek megfelelő, elérhető gépjárműveinket listázza Önnek.

7. Jelölje meg melyik járatra szeretne helyet foglalni a Ezt választom gombbal. Majd nyomja meg a Foglalás gombot.

8. Amennyiben a megfelelő adatokat lát, nyomja meg a Tovább a pénztárhoz gombot.
8. Töltse ki az űrlapot. Érdemes fiókot létrehoznia, amennyiben több utazást is tervez a társaságunkkal. Megjegyzést itt adhat a foglaláshoz. Jelenleg csak a Fizetés beszálláskor fizetési lehetőséget lehet jelölni. A utazás foglalás megrendeléséhez el kell fogadni a Felhasználási és rendelési feltételeket.

Milyen adatokra van szükség a foglaláshoz?

A foglaláshoz szükséges adatok:
1. indulási és érkezési cím irányítószámmal.
2. utazó neve
3. telefonos elérhetőség
4. utazás dátuma
5. útlevél vagy személyi igazolványszám

Az online foglalás a legegyszerűbb módja a foglalásnak, biztos nem marad ki semmilyen adat.

Nem találok olyan utat, amit foglalni szeretnék!

Természetesen, amelyik város vagy település nem szerepel a felsorolásba, – de az útvonalon található – oda is el tudunk menni csak előtte mindenképpen egyeztetni szükséges! Célállomásaink megtalálhatók térképen is, ide kattintva.

Infó és foglalás: +36302043327

Hogy fizethetem a viteldíjat?

A viteldíj fizetése beszálláskor történik készpénzben.

Az áraink Euróban vannak megadva, de lehet fizetni forintban is az aktuális középárfolyam szerint.

Lehet foglalni egynél több megállóra is?

Csoportos utazás esetén több leszállási lehetőség is van természetesen. A kisbusszal való utazás nagyon rugalmas ebből a szempontból.

A honlapon lévő foglalási rendszerben személyenként külön kell foglalni a megállóhelyek szerint.

Utazás előtt

Mit tegyek a poggyászaimmal?

Normál esetben, a PSM Transzfer járatain az utasonkénti poggyász mennyiség 2 db normál méretű utazótáska + 1 db kézi táska.

Amennyiben több csomaggal, vagy nagyobb méretű csomaggal szeretne utazni, akkor azt a foglalás előtt kellene egyeztetni kollégánkkal!

Hol fogok pontosan találkozni a gépkocsivezetővel?

A gépkocsivetetővel azon a helyen fog találkozni, amelyet a telefonos egyeztetés során megbeszélünk. A pontos beszállóhelyet, időpontot telefonon fogjuk megbeszélni! Rugalmasak vagyunk!

Mit tegyek, ha nem találom a gépkocsit?

Gépjárműveink felirat nélküliek. Ezért amikor telefonon egyeztetünk, tájékoztatni fogjuk a pontos találkozási, beszállási helyről, és arról is, hogy milyen típusú, színű gépjárművel végezzük az adott szállítást.

Biztos megtaláljuk egymást!

Többen/kevesebben jönnénk a foglaláshoz képest. Mi a teendőnk?

Mindenképpen telefonos egyeztetés szükséges!!! Az adott járat telítettségéről információt telefonon kérhet.

Kérjük, hogy amennyiben foglalás lemondási szándéka van, hívjon bennünket telefonon, megértőek vagyunk!

 

 

Meddig fog tartani az utazás?

Az indulási és érkezési időpontok tájékoztató jellegűek, a forgalomtól függőek. A pontos indulási időpontról telefonos kapcsolatfelvétel alkalmával adunk tájékoztatást.

A várható érkezési idő a megállóhelyek számának függvényében is változik. Ezeket a körülményket szintén a telefonos egyeztetéskor beszéljük meg.
Fontos, hogy az utazás során, kb. 300 kilométerenként pihenőt tartunk kulturált pihenőhelyeken!